Saturday, November 14, 2015

APA AKAN JADI TRW MUSIM 2016



PIYA, MAPAAAA...........16



FAHMI.....APEXXXX 19

                                                                     NORFARHAN....BEN 10




FAKRI SARANI....JERSI 9
          NIK SHAHRUL AZIM......JERSI 5

ZAIRO ANUAR .....JERSI 7
               SHAKIR SHAARI....JERSI 8
INDRA PUTRA MAHAYUDDIN.....JERSI 23












                                                                                                DICKSON.....JERSI 20


Rindu saat2 ni, semasa TRW menjulang nama.....mereka2 ni adalah penggerak utama kejayaan TRW.
Untuk tahun 2016 belum tentu, semoga rezeki TRW menyinar kembali walaupun ramai yang meninggalkan TRW.


GOOD LUCK TRW!!!!!

TRAGEDI DECEMBER....

December hampir menjelma......ku harap kali ini tragedi december meninggalkan kenangan manis buat kami di kampung dan bukan seperti December 2015.  Apa pun itu kehendakNya.....kami redho dengan ketentuanNya.

Mari kita sama2 berkongsi apa yang tidak pernah saya rasa sebelum ni......Tapi bagi anak2 ia merupakan pengalaman yang sangat seronok bagi mereka.....






Sampah sarap dan antara barang2 yang 
rosak.Sebenarnya banyak lagi....

Ni rumah sedara yang tempat kami menumpang sebelum ke pusat pemindahan.
ni keadaan jalan depan umah semuanya ditenggalami ari, masa ni air tengah naik


video

Selepas kejadian, masa untuk mencuci rumah......


Biarpun berat mata memandang tapi anak-anakku tetap gembira tgklah sambil menyanyi2 lagi.......

Bagi mereka kalau benda ni berulang lagi pun tak pe....

Begitulah besarnya dugaan Allah kepada manusia.....hampir 60 tahun keluarga kami tinggal disini (WCY) ini lah pertama kali kami merasainya.....

Kini December bakal menjelma....diharap semuanya selamat.    Aminnnn.......

PUDING SEDUT @ CIKEDUT@PUDDUT KELUARAN GREENVEE PUDDUT SHAH ALAM

Hu...hu... demi warna warni ku gagahkan untuk menulis blog ku ini, yang dah lama berlapuk.....

apa yang berwarna warni....jom kita menjamu mata sekejap...








arrrr ni la bendanya so sapa2 rasa nak order boleh tengok no yang tertera tu atau tgk ig tu. #greenveepuddut. Boleh juga di dapati di CFSIIUM PJ kat  Mahallah Khadijahnyer kiosk...


saya dah cuba sedappppp......


anda bila lagi..........................................