Tuesday, November 8, 2011

susah untuk digambarkan perasaan ini....

Bunyi cam frustt je....tapi tidak sama sekali.................................



Ha...ha..ha...sebenarnya aku terlampau gembira, tak tahu nak gambarkan cmana.....seolah2 nak menjerit satu dunia he...he.. gitu sekali ke? cam dapat duit berjuta, tak de lah dapat durian runtuh benda kecik je....suspen lebih....nak tau???????????????????



Gini kisahnya pada 3/9/2011 (sob..sob...) "selsema lah......" aku kehilangan dompet ( barang bukti 1 & 2 dibawah) dan semalam (9/11/2011)  genaplah 2 bulan 5 hari tiba-tiba: : : ; dengan tidak sengaja aku terjumpa nya ditepi tingkap lam bilik aku berehat kat office...owhhhh!!!!!!!!!!!!!!!! "perasaan masa tu ' riang ria rasa nak berguling2" huhhhhhhhhhhhhhhhhh rasa cam nak citer ngan sume kawan2 (yg mana tahu la).



Siapa sangka kan....


brg kes gambar "1"


brg kes gambar "2"

semua yang ada lam tu sume tak hilang..........tapi yang bestnya masa report duit aku cakp ada RM8 hinggit he..he.. tapi sekarang ada RM10 caner tu......



hahhhhhhhhhhhh ni la dompet ku yang baru, hadia dari anak buah tersayang......

Sekarang aku pakai yang ni jelah yang dulu tu aku simpan wat kenangan, lagipun dah kelabu asap pun......ki..ki..ki...


Hadiah dari anak buah



Apa pun syukur alhamdullillah..................pas ni aku akan lebih berhati2..............

No comments:

Post a Comment