Wednesday, December 28, 2011

kontraktor termuda diabad ini......



Minggu lepas balik kampung macam2 aktiviti yang dilakukan oleh 2 beradik ni....tapi dah namanya pun "kampung" so kretiviti kekampungan kenalah ada....

Cuba anda lihat gambar2 dibawah ni....

Ini lah dinamakan kontraktor yang berjaya, mana taknya dari KL sampai kampung ada je orang bagi tender.....


 Tender menyiapkan atap......
 

 pempuan pun pempuan lah...janji dpt naik


 hahhh!! tengok tertonggeng2


berjaya meloloskan diri naik ke atas...kau boleh???


 bantuan diperlukan..


 amboi! amboi! gembira la tu....


 kerja2 memaku sedang dijalankan..


 aicheehhhh!!! kemain lagi suke, sampai mata tertutup


 kontraktor perempuan turut membantu.....


  wah! wah!  wah! siap posing lagi...


 ni lagi sorang, tapi cam takut2 je nak buat peace...gayat ke?


Sha!!!!!!!!!!! jgn wt spider lak....


gayat la tu nak turun...
*untuk yang tercari2 kontraktor boleh la hubungi mereka berdua ni yer!

No comments:

Post a Comment