Sunday, March 6, 2011

aku dan c v near.......huu...huu....

Ada dua orang watak utama dlm citer ni......aku...anak buah (kak long)..watak tambahan.....suami dan anak2.

Kejadian bermula pada pukul 9.30 p.m...... 6/3/2011

Assalamulaikum.........
Waalaikumusalam......sila2 eeeerrrrr dah balik rupanya..... oh lupa nak bg tau anak buah aku ni baru balik dari Singapore....(saja nak suh jadi citer la ni)


Kak Long : Ni....long (panggilan utk anak buah) ada bwk buah tgn utk sue (panggilan utk aku)....
Aku          : (dalam hati) eeee bestnya!!!.......senyum dah sampai ke telinga dah...
Kak Long : tengok lah n pilih lah tapi bukan sume....
Aku          : (dalam ati) lorrrr ingat nak bagi sume....

 ni la antara brg2nyer..

Aku          : ni susah nak pilih ni.......(dlam  ati berkata2 lagi ) bykknyer hati berkata2 he.he..heh... nape tk
                  bagi sumer je....
Kak Long : ooo lupa nak ckp yang hair band tu shasha punya (dah agak dah)
Aku          : ok lah long, sue amk jam la...

 so ini lah pilihan ku (walaupun aku nak juga perfume) tapi perfume tu  kak long nak bagi kat mumy dia

Kak Long : tak pe lah amk la bangle ni sekali (uhhhh sukernyeerrrrr)

sembangnya sembang dan segala ceruk gmbr di upload sedar tak sedar.....................owwwhhhhhhh

Aku          : Long dah pukul 2.30 (a.m) rupanya....
Kak Long : La yer ke sue
Aku          : "tu la dok asyk tgk gmbar"
kak Long :  Eh! dah lewat ni....jap! jap!
Aku         : Apa dia
Kak Long : ni ada sikit cokelat......
Aku         :  Thx u...thx u.....

Anyway time kasih byk2 pada anak buah ku yang tak pernah lupa wat balik buah tangan kalau g holiday.....huu..huu..terima kasih daun keladi......kalau boleh nak lagi......

tepat kul 2.45 mereka dan keluarga mereka pun balikkkk......ala ingat nak share ngan u all tempat yang happening dia org pegi tu....apa????emmmm Universal Studio....mesti penah dengar kan....nanti lah aku upload kan gmabr2 tu kemudian...

No comments:

Post a Comment